Jakość w placówkach medycznych to zarówno jakość świadczeń, jak i jakość obsługi pacjenta. Nowoczesne rozwiązania organizacji pracy i zarządzania , ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania przez jakość, mają na celu zapewnienie funkcjonowania ZRL zgodnie z najwyższymi standardami światowymi.
Poprzez kompatybilne wykorzystanie zasobów, wymagań i wiedzy medycznej, dążymy do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań pacjentów. Jakość usług ZRL potwierdzona jest certyfikatem ISO 9001:2008.
>> zobacz certyfikat
Certyfikat przyznała nam firma certyfikująca PCBC S.A. Obejmuje on kompleksowe usługi z zakresu rehabilitacji, ambulatoryjną opiekę specjalistyczną w zakresie: reumatologii, neurologii, leczenia wad postawy, leczenia bólu, odnowę biologiczną oraz programy zdrowotne z zakresu rehabilitacji.
Efektywne funkcjonowanie systemu zarządzania realizowane jest poprzez:
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu,
- optymalizację kosztów usługi (czyli leczenie skuteczne i ekonomiczne),
- monitorowanie poziomu satysfakcji pacjenta,
- poprawę efektywności procesów,
- wyznaczanie i realizowanie celów dotyczących jakości świadczonych usług.
Zapewnienie usług na najwyższym poziomie jest priorytetową wartością Zakładu Rehabilitacji Leczniczej.
Dodaj komentarz
Chcesz się przyłączyć do dyskusji?Feel free to contribute!