Jakość w placówkach medycznych to zarówno jakość świadczeń, jak i jakość obsługi pacjenta. Nowoczesne rozwiązania organizacji pracy i zarządzania , ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania przez jakość, mają na celu zapewnienie funkcjonowania ZRL zgodnie z najwyższymi standardami światowymi.

Poprzez kompatybilne wykorzystanie zasobów, wymagań i wiedzy medycznej, dążymy do zaspokojenia potrzeb i oczekiwań pacjentów. Jakość usług ZRL potwierdzona jest certyfikatem ISO 9001:2008.
>> zobacz certyfikat

Certyfikat przyznała nam firma certyfikująca PCBC S.A. Obejmuje on kompleksowe usługi z zakresu rehabilitacji,  ambulatoryjną opiekę specjalistyczną w zakresie: reumatologii, neurologii, leczenia wad postawy, leczenia bólu, odnowę biologiczną oraz programy zdrowotne z zakresu rehabilitacji.

Efektywne funkcjonowanie systemu zarządzania realizowane jest poprzez:

  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych personelu,
  • optymalizację kosztów usługi (czyli leczenie skuteczne i ekonomiczne),
  • monitorowanie poziomu satysfakcji pacjenta,
  • poprawę efektywności procesów,
  • wyznaczanie i realizowanie celów dotyczących jakości świadczonych usług.

Zapewnienie usług na najwyższym poziomie jest priorytetową wartością Zakładu Rehabilitacji Leczniczej.

 

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *